Publicador de continguts


El diari britànic The Sun situa Palma entre les 21 millors destinacions del món de city breaks per a 2021


27 / de novembre / 2020

Palma i Madrid, són les úniques ciutats espanyoles de la llista publicada pel prestigiós mitjà de comunicació del mercat anglès

La informació publicada és fruit del treball que realitza la Fundació Turisme Palma 365 al mercat britànic en matèria de comunicació

Palma, 26 de novembre de 2020.- La regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, ha destacat la creixent repercussió mediàtica que té la ciutat de Palma al mercat britànic. Tal com ha assenyalat, aquest cap de setmana, Palma ha estat elegida pel diari britànic The Sun com una de les 21 destinacions de city break per a 2021. Cal destacar que Palma, juntament amb Madrid, és l'única ciutat espanyola de la llista publicada pel prestigiós mitjà de comunicació del mercat anglès.

Tal com ha declarat Navarro, "articles d'aquest tipus, no tan sols reconeixen i valoren la imatge més moderna i cosmopolita de Palma com a destinació urbana, sinó que també generen un impacte molt positiu en els viatges a la ciutat".

En aquest sentit ,la regidora ha explicat que donada la situació actual que ens ha tocat viure, que aquest destacat mitjà de comunicació de reconegut prestigi s'interessi per la destinació Palma i la valori de manera tan positiva, és "una excel.lent notícia per la nostra ciutat, i sense cap dubte, arriba en un bon moment que ens alegra moltíssim i ens dona optimisme".

La informació publicada és fruit del treball que realitza la Fundació Turisme Palma 365 al mercat britànic en matèria de comunicació i relacions públiques, amb l'objectiu de posicionar la nostra ciutat com a destinació urbana durant tots els mesos de l'any. En aquesta mateixa línia, cal recordar que la Fundació fa feina amb agències de mitjans als tres principals mercats emissors: Alemanya, Espanya i Regne Unit.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023