Publicador de continguts


Els exercicis de les oposicions a 62 places d'auxiliar administratiu/iva començaran demà a la UIB


10 / de desembre / 2021

Demà serà el primer examen de les 36 places de modalitat de reposició, i el dissabte 18 tindrà lloc la prova de 26 places d'estabilització de l'oferta pública d'ocupació de 2018 i 2019

El web municipal, apartat "Oferta pública de feina", publica la distribució d'aules i la declaració responsable sobre covid

Palma, 10 de desembre de 2021.- Demà dissabte 11 de desembre tindrà lloc a la UIB el primer exercici de les proves selectives de torn lliure per a la cobertura de 36 places de reposició d'auxiliar administratiu/iva que convoca l'Ajuntament de Palma. D'aquestes, hi ha dues places corresponents a reserva per a persones amb discapacitat.

Els exercicis de demà tindran lloc a les 10 h als edificis Guillem Cifre de Colonya (bloc A), Gaspar Melchor de Jovellanos i Ramon Llull de la Universitat de les Illes Balears. Les proves començaran a les 10 h i s'obriran les portes a les 9.00 h. Al web de l'Ajuntament de Palma, dins l'apartat d'oferta pública d'ocupació, està publicada la distribució d'aspirants per edifici i aula.

Protocol covid

L'Ajuntament de Palma ha confirmat amb la Conselleria de Salut el protocol de mesures covid actualment en vigor. Així, durant les proves, es guardarà la distància interpersonal, hi haurà gel hidroalcohòlic i la mascareta serà obligatòria. Al web municipal també es troba la declaració responsable que han d'emplenar les persones que participin en aquestes proves d'auxiliar administratiu/iva.

El dissabte 18 de desembre serà el torn del primer exercici corresponent al procés selectiu de les 26 places d'estabilització d'auxiliar administratiu. Aquestes dues convocatòries, amb un total de 72 places d'auxiliar administratiu/iva formen part de l'oferta pública de feina que fa l'Ajuntament de Palma, amb places ofertes de diferents categories professionals. Al web municipal, a l'apartat "Oferta pública de feina", es publica tota la informació. El regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública, Adrián García, ha explicat que "aquesta és una oferta molt important d'una categoria professional molt nombrosa i demanada a l'Ajuntament". Molt especialment, ha volgut "agrair tota la feina i les gestions realitzades pel Departament de Funció Pública i pel tribunal, que ha estat escrupolós i exquisit amb la gestió. Cal tenir en compte que no es convocaven places d'auxiliar des del 2011 i hi ha hagut molta demanda, la qual cosa que ha dificultat tota la gestió del procés".

36 places de reposició i 26 places d'estabilització

A la modalitat de les 36 places de reposició, la puntuació es basa íntegrament en el resultat de l'examen de legislació de demà, i un altre posterior d'informàtica, tots dos eliminatoris.

En el cas de les 26 places de la taxa d'estabilització, que s'examinen el pròxim dissabte 18, la puntuació serà el resultat de sumar els punts dels exàmens aprovats i els punts de la fase de concurs de mèrits. Es valoren aspectes com l'experiència professional com a auxiliar administratiu (a empreses privades i al sector públic), titulacions acadèmiques relacionades, cursos de formació i coneixements de llengua catalana superiors al B2 exigit.

Segons s'indicava a les bases publicades al BOIB, els requisits eren estar en possessió del títol d'Educació Secundària Obligatòria o equivalent (Graduat Escolar) així com acreditar el nivell B2 de coneixements de llengua catalana. Aquest procediment selectiu generarà un borsí amb les persones que hagin aprovat els exercicis de la primera prova, però no hagin obtingut una d'aquestes 62 places.

Data darrera modificació: 6 de març de 2023