Publicador de continguts


Isern reafirma la seva aposta per una marca diferenciada que permeti una Palma turísticament activa els 365 dies de l'any


6 / de setembre / 2011

El batle de Palma ha aprofitat la clausura de les I Jornades de Municipalitat i Turisme per insistir en la necessitat que els sectors públic i privat caminin de la mà per crear ocupació, riquesa i confiança

Palma, 6 de setembre de 2011.-El batle de Palma, Mateo Isern, ha assegurat que el seu equip de Govern està treballant en la creació d'una marca específica per a Palma que permeti aprofitar el potencial turístic de la ciutat a fi de poder presentar-la dins del mercat com "un producte diferenciat" del que és Mallorca "sense que això impliqui deixar de ser generosos amb la resta de municipis" ja que "el que és bo per a Palma, també ho és per al conjunt de la illa".


Isern ha fet aquestes afirmacions en el transcurs de la clausura, avui a l'hotel Valparíso, de les I Jornades de Municipalitat i Turisme organitzades per la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca que han permès aprofundir en el paper que exerceixen els principals municipis turístics de l¿ Illa així com les seves necessitats, plans d'actuació i estratègies de futur prenent com a punt de referència les relacions i sinergies de col.laboració entre l'Administració i el sector.

Per Isern, "el turisme és el camí que hem triat per crear ocupació i per a l'activació de l'economia" pel que el seu equip de Govern ha fet "una clara i decidida aposta turística per a la ciutat, amb el triple vessant de convertir Palma en una ciutat turística els 365 dies de l'any, abordar la mil vegades ajornada remodelació de la Platja de Palma i finalitzar les obres del Palau de Congressos, represes des de fa uns dies" després d'haver estat aturades des de finals de la passada legislatura per l¿incompliment dels compromisos dels Governs d'Aina Calvo i Francesc Antich amb l'empresa constructora.

En aquest sentit, Isern no ha dubtat a afirmar que la represa dels treballs en el Palau de Congressos "és l'exemple palmari que el paper de l¿ Ajuntament de Palma, com el de la resta d'institucions, és el d'aportar seguretat i el de generar el clima de confiança necessari perquè el sector privat pugui dinamitzar-se. En opinió del batle de Palma és indispensable que en l'àmbit de la promoció turística "el sector públic i el privat caminin junts, de la mà" a fi d'aconseguir que les empreses puguin "generar ocupació i riquesa". "Estem orientats a una transformació de la ciutat. Palma ha de funcionar, tenim el rumb encertat i estem desperts", ha manifestat Isern, qui bolcarà els seus esforços a aconseguir que la ciutat de Palma sigui "atractiva i dinàmica" per al turista amb una oferta "capdavantera, de qualitat, imaginativa i diferenciada. Aconseguim-ho" ¿ha conclòs Isern- "i haurem guanyat el furtur".

Data darrera modificació: 28 d’abril de 2023