Publicador de continguts


L'eslògan "Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai" arriba al mercat nacional


9 / de juliol / 2021

La Fundació Turisme Palma 365 inicia la campanya de rellançament com a destinació turística al mercat nacional

Amb aquesta iniciativa es vol reforçar la imatge de la ciutat com a destinació amable i segura

Palma, 9 de juliol de 2021.- La Fundació Turisme Palma 365 ha posat en marxa aquesta setmana la campanya de rellançament de la ciutat com a destinació turística al mercat nacional. Amb l'eslògan "Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai" la Fundació vol reforçar la imatge de Palma com a destinació amable i segura al mercat nacional.

Cal recordar que aquesta iniciativa va començar el passat 8 de juny al mercat alemany i està previst que s'estengui pròximament al mercat britànic; tots tres, els principals mercats emissors.

La campanya, que consta de l'emissió de diferents vídeos i suports publicitaris, tindrà una durada d'un mes, i té com a objectiu principal captar el client de darrera hora. Aquesta acció promocional es complementa amb una campanya de comàrqueting que la Fundació desenvoluparà amb les companyies de ferri que connecten les Illes i la Península, i una OTA .

Tal com es va explicar durant la presentació que se'n va fer el passat 30 d'abril, la campanya ha estat possible gràcies a l'aportació de 300.000 € extres feta per l'Ajuntament.

Data darrera modificació: 6 de març de 2023