Publicador de continguts


La campanya de dinamització comercial de PalmaActiva va finalitzar amb 95.505 vals de descompte bescanviats (el 99,31%)


29 / de novembre / 2022

Palma, 29 de novembre de 2022.- La campanya de vals de descompte de PalmaActiva va finalitzar amb 95.505 dels 96.614 vals bescanviats, és a dir, es va bescanviar un 99,31% dels vals. Aquesta campanya de l'Ajuntament de Palma per a promoure les compres al petit comerç ha tingut un pressupost de gairebé 2.000.000 milions d'euros i cada ciutadà disposava d'un màxim de 8 vals.

Per a poder beneficiar-se de 20 euros de descompte, la compra mínima era de 35 euros. La campanya va arrancar l'11 d'octubre i va finalitzar dia 20 de novembre. A aquesta campanya de dinamització comercial de PalmaActiva, la tercera d'aquesta legislatura (se'n va fer una el 2021 i se n'han fetes dues aquest 2022) hi han participat 294 establiments.

Avui ha tingut lloc a l'Ajuntament de Palma la roda de premsa de valoració de la campanya, a la qual hi han assistit el batle, Jose Hila; el regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Jordi Vilà; el director general de Comerç, Miquel Carranza, i el president de la Cambra de Comerç Eduardo Soriano. També hi han assistit el president d'Afedeco, Toni Gayà, Carolina Domingo, vicepresidenta de Pimeco, Miguel Àngel Salvà, de Pimem Comerç, i Joana Manresa, presidenta de la Comissió de Comerç de la Cambra.

"La transformació de Palma cap a una ciutat millor està en marxa. Una ciutat que cuida i es preocupa de les famílies i del seu teixit econòmic, dels autònoms i empresaris, que, els darrers anys, han viscut moments durs i complexos als quals, com a institució, hem hagut de donar resposta", ha afirmat el batle, qui ha remarcat "l'èxit de les tres convocatòries".

Segons Jordi Vilà, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, la campanya ha estat un èxit, tant pel nombre de vals bescanviats com per la participació d'establiments: "L'experiència obtinguda reforça encara més la nostra idea de seguir donat suport al petit comerç del nostre municipi, per la seva importància a l'economia local –Palma concentra més del 58% del comerç de Mallorca i el 46% de les Illes–, i perquè aporta identitat a la ciutat, reforçant la nostra imatge i posicionament". Vilà ha afegit que amb aquest tipus de campanyes, des de l'Ajuntament es contribueix a reactivar l'economia local i a incentivar les compres al petit comerç de Ciutat, compres que s'havien vist afectades per dos anys de crisi sanitària.

La campanya ha generat vendes per un valor de més 3.365.740 € i un impacte sobre el flux de consum que pot arribar als 6 milions d'euros.

Data darrera modificació: 6 de març de 2023