Publicador de continguts


La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 aposta pel binomi cultura - turisme


21 / de setembre / 2012

La Fundació col.labora en tres viatges de familiarització de diversos mercats amb l'objectiu d'aprofundir en el coneixement dels recursos turístics de la ciutat

Palma, 20 de setembre 2012. - La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, coincidint amb la Nit de l'Art, ha unit tots els seus esforços i recursos perquè aquesta cita es converteixi en un nou vehicle de promoció exterior per a la ciutat i reafirmi el model de col.laboració públic privada en el foment del binomi turisme i cultura.

Per aquest motiu tres grups de professionals, entre turoperadors, periodistes i crítics d'art, de diversos mercats (alemany, americà i nacional) estan avui de visita de treball a Palma de Mallorca amb l'objectiu d'aprofundir en el coneixement dels recursos turístics de la ciutat, la qual cosa, sens dubte, permetran allargar la temporada turística de la destinació.

Concretament la Fundació col . labora amb Autoritat Portuària, de la mà de l'Oficina Espanyola de Turisme de Miami en un viatge de familiarització per a agents de majoristes de creuers amb seu al mercat americà. A més participa en una acció promocional juntament amb l'Agència Balear de Turisme (ATB), i en col.laboració amb l'OET de Berlín, consistent en un viatge de familiarització per a turoperadors i agents de viatge alemanys especialitzats en cultura i gastronomia.

Així mateix i coincidint amb la Nit de l'Art, la Fundació ha convidat a importants crítics d'art de mitjans nacionals a visitar les diferents exposicions i galeries d'art, organitzant paral.lelament un ampli programa cultural perquè coneguin els recursos que ofereix la ciutat de palma. Amb aquestes iniciatives es posa de manifest la confiança que la Fundació diposita en l'àmplia oferta cultural que ofereix la ciutat de Palma i l'important valor afegit que aquesta aporta a la carta de presentació de la ciutat com a destinació turística de referència els 365 dies de l'any mostrant a més un grau d'implicació que va més enllà dels models de gestió actuals. Així mateix el perfil polivalent dels patrons que formen part de la Fundació, afavoreix la suma d'esforços per a l'execució dels objectius promocionals.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023