Publicador de continguts


Palma es presenta a Nova York com una destinació cosmopolita, urbana, oberta, moderna i segura els 365 dies de l'any


14 / de juliol / 2022

Més de 75 operadors turístics i mitjans de comunicació assisteixen a l'acte promocional organitzat per la Fundació Turisme Palma 365

Hila: "Som una destinació de qualitat que ho té tot"

Palma 14 de juliol de 2022.- Palma es va presentar ahir davant 75 operadors turístics i mitjans de comunicació del mercat americà com una ciutat cosmopolita, urbana, oberta, moderna i segura els 365 dies de l'any. A l'acte, que va tenir lloc al Midtown Loft Terrace de Nova York, hi va assistir el batle de Palma, José Hila; la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro; el gerent de la Fundació Turisme Palma 365, Pedro Homar, així com patrons de la Fundació com Melià, HM Hotels, Iberostar, Pabisa i PalmaAquarium.

Durant la presentació, el batle va explicar que "sabem que el turista americà és exigent, que cerca un producte molt a mida, que persegueix l'excel.lència i la qualitat, i això ens permet donar sortida a la nostra oferta, tan especialitzada i completa, i és que Palma ho té tot". "Aquesta iniciativa suposa un gran bot qualitatiu per a la promoció de la nostra destinació. Des de la Fundació es fa feina per a dotar la ciutat de producte de qualitat durant tot l'any".

Durant l'acte el sector privat de Palma ha tingut l'oportunitat de mantenir entrevistes individuals amb els operadors turístics interessats. Cal destacar que aquesta iniciativa s'emmarca dins l'estratègia de comunicació que està desenvolupant la Fundació al mercat americà, concretament a la costa est, i és la primera vegada que Palma es promociona en aquest mercat. Durant uns mesos duran a terme diferents accions de comunicació.

Concretament, d'una banda, es farà una campanya de coneixement a les xarxes socials en la qual es llançaran missatges acompanyats amb imatges de la ciutat per a donar a conèixer els diferents productes que ofereix, com cultura, oci, gastronomia, esport...; de l'altra, es durà a terme una campanya programàtica mitjançant bàners digitals amb un contingut similar al de la campanya de xarxes, però amb uns missatges més clars i concisos. Així mateix, i amb la finalitat de situar el missatge clau de la campanya i que a la vegada generi record de la destinació, s'instal.laran quatre panells retroil.luminats a llocs molt representatius de la ciutat de Nova York.

Data darrera modificació: 6 de març de 2023