Publicador de continguts


Palma es promocionarà per primera vegada al mercat americà


22 / d’abril / 2022

Elena Navarro : " És important és consolidar Palma comuna destinació de tot l'any, sostenible i de qualitat"

Pedro Homar destaca que la Fundació Turisme Palma 365 va a dur a terme durant l'any 2021 un total de 64 accions promocionals i de comunicació

El Patronat de la Fundació aprova la memòria d'activitats i els comptes anuals de l'exercici 2021

Palma, 22 d'abril de2022. La Fundació Turisme Palma 365 ha celebrat avui matí el primer Patronat del'any. Cal destacar que és la primera vegada des de l'inici de la covid que esfa de manera presencial.

A la reunió,presidida per la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, hi han assistit també la directora general de Turisme, Maribel González; el gerent de la Fundació, Pedro Homar, així com de diversos regidors de Cort i representants del món empresarial i turístic integrat en aquest Patronat.

Un dels principals punts que s'ha abordat durant la reunió ha estat l'aprovació de la memòria d'activitats i els comptes anuals de l'exercici de 2021.  En aquest sentit, el gerent de la Fundació,Pedro Homar, ha explicat les activitat més destacades de 2021 i ha donat compte de l'estat del Pla d'actuació de 2022.

Pel que fa a lesaccions del 2021, Homar ha assenyalat que es varen dur a terme un total de 64accions; 43 promocionals i 21 de comunicació i relacions públiques. De totes aquestes, el gerent ha ressaltat les cinc més importants a nivell promocional ide projecció, tant nacional, com internacional: Masterchef que va tenir una quota de pantalla d'un 15% i una audiència acumulada de 4.446.000 espectadors; l'entrega de Premis dels 40 Principals, un importantes deveniment que va acollir Palma i va tenir un retorn econòmic de 15.000.000€,es varen publicar 1.597 articles, i una gran repercussióa xarxes socials de destacats prescriptors; Tours virtuals; la campanya de rellançamentde la destinació i Traverse, una trobada a Palma de més de 200 creadors decontinguts.

Així mateix, durant la seva intervenció, Homar ha indicat que durant 2022 es desenvoluparan importants accions de promoció i comunicació, tal i com, la contractació dels serveis de comunicació i relacions públiques al mercat americà, principalment ala costa est. Es tracta de la primera acció que desenvolupa la Fundació en aquest mercat. A més, ha explicat que durant el mes de setembre està previst el llançament d'una nova campanya de marca i nous esdeveniments de dinamització durant els mesos de novembre i desembre, aconseguint d'aquesta manera estendre la temporada turística tot l'any.

La trobada ha servit també per a aprovar els Plecs per a la contractació del servei de comunicació i relacions públiques als tres principals mercats emissors(Nacional, Regne Unit i Alemanya), perquè desenvolupin i executin els plans i les accions de comunicació exterior; la contractació per a desenvolupar una campanya de comàrqueting al mercat francès.

Per la seva banda,Elena Navarro s'ha mostrat molt satisfeta de la feina que ha duit a terme la Fundació i n'ha destacat els resultats obtinguts. A més, ha indicat que "és necessari continuar apostant per la sostenibilitat i la qualitat per consolidar-se comuna destinació de tot l'any".

Data darrera modificació: 6 de març de 2023