Publicador de continguts


Palma presenta la campanya de rellançament com a destinació turística, que començarà dia 8 de maig al mercat alemany


30 / d’abril / 2021

Palma, 30 d'abril de 2021. El batle de Palma, José Hila; la regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, i el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, han presentat avui al Palau de Congressos la campanya de rellançament de Palma com a destinació turística, per al mercat alemany, britànic i nacional, durant els pròxims mesos. "Palma és una ciutat turística. Som conscients que és la nostra principal indústria i, per això, com a ajuntament, donem suport de forma inequívoca a el sector", ha afirmat el batle durant la presentació. La reactivació suposarà "la generació d'ocupació, molts llocs de feina, per això per a l'Ajuntament és una prioritat". "Vull remarcar i posar en valor que la temporada serà possible gràcies a l'esforç i el sacrifici de la ciutadania, les empreses i el sector hoteler", segons Hila. Per al batle, "Palma és una destinació segura". "Les institucions treballem per garantir una bona temporada i el sector s'està adaptant perquè la visita a la nostra ciutat es desenvolupi amb total seguretat. Voldria acabar llançant un missatge: estem preparats per reactivar la nostra economia", ha dit Hila. Creativitat Durant l'acte, que ha comptat amb representants de les diferents institucions, dels sindicats, així com dels patrons de la Fundació Palma 365 i de nombrosos representants del sector turístic, els creatius de la campanya, Carlos Núñez i Jorge Morata, de l'empresa Mindshare, han explicat la creativitat i l'estratègia de mitjans que se seguiran als mercats emissors. La campanya ha estat possible gràcies a l'aportació de 300.000 euros per part de l'Ajuntament a la Fundació Palma 365, per a rellançar la ciutat com a destinació turística. Mitjançant l'eslògan Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai i imatges evocadores es vol arribar als nous perfils de viatgers postpandèmia a través de canals com ara Youtube, Instagram, Facebook, Google, plataformes de cerca de viatges com eDreams o Sojern, així com de les principals capçaleres de diaris britànics i alemanys. L'objectiu és arribar al màxim d'usuaris, generar visites al nou web, www.visitpalma.com, i reimpactar en els usuaris que han mostrat interès per Palma com a destinació. Navarro ha explicat que des de l'inici de la pandèmia la Fundació Palma 365 ha treballat ferm perquè Palma torni a ser una destinació segura, amable, oberta, cosmopolita, sostenible, i amb una àmplia oferta cultural, gastronòmica, urbana, familiar i d'oci per a tots els visitants. Així, Palma va decidir afrontar aquests moments tan durs de manera "optimista i amable" i va posar en marxa diferents accions per a fer front a la nova situació. En aquest sentit, la regidora ha destacat que un dels projectes més rellevants que es varen posar en marxa va ser l'aplicació Platges Segures, que va permetre a tots els banyistes conèixer el grau d'ocupació de les platges abans de desplaçar-s'hi. A més, la Fundació va adaptar el seu Pla d'actuació a la nova situació. Un dels canvis més importants fou la promoció de la temporada alta sense renunciar a la mitjana i la baixa. Cal destacar que, enguany, és el segon any que se centra la promoció durant els mesos d'estiu; l'activitat promocional va passar de ser presencial a virtual, sense deixar de mostrar una destinació viva, cosmopolita i, sobretot, segura. "Compartir, inspirar i somiar amb la destinació des de casa"; amb aquestes paraules Navarro ha definit el missatge que Palma ha volgut traslladar des de l'inici de la pandèmia. Nou disseny del web El gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, per la seva banda, ha detallat les millores del nou web turístic www.visitpalma.com. Homar ha explicat que aquest és fruit d'un llarg procés de reflexió que visibilitza la destinació al nivell de posicionament en la mentalitat que el consumidor ja té de la ciutat a l'offline. A més, el perfil d'Instagram passionforpalma_ hi tindrà una important presència, ja que permetrà apropar la ciutat a turistes i residents i serà una font més d'interacció. Entre d'altres millores el nou web s'ha transformat en responsive; s'adapta a tots els dispositius, i també en transaccional. En aquest sentit, s'hi ha fet una gran millora pel que fa a imatge, disseny, quantitat i qualitat de continguts, així com a interacció amb l'usuari; permet explorar experiències a Palma i organitzar millor el viatge per part de l'usuari, amb tot el que hi pot fer.

Data darrera modificació: 6 de març de 2023