Palma presenta la campanya de rellançament com a destinació turística, que començarà dia 8 de maig al mercat alemany - Comunicació i Premsa
Palma presenta la campanya de rellançament com a destinació turística, que començarà dia 8 de maig al mercat alemany
30 / d’abril / 2021
Palma, 30 d'abril de 2021. El batle de Palma, José Hila; la regidora de Turisme, Sanitat i
Consum, Elena Navarro, i el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, han
presentat avui al Palau de Congressos la campanya de rellançament de Palma com a
destinació turística, per al mercat alemany, britànic i nacional, durant els pròxims
mesos.
"Palma és una ciutat turística. Som conscients que és la nostra principal indústria i, per
això, com a ajuntament, donem suport de forma inequívoca a el sector", ha afirmat el
batle durant la presentació. La reactivació suposarà "la generació d'ocupació, molts
llocs de feina, per això per a l'Ajuntament és una prioritat". "Vull remarcar i posar en
valor que la temporada serà possible gràcies a l'esforç i el sacrifici de la ciutadania, les
empreses i el sector hoteler", segons Hila.
Per al batle, "Palma és una destinació segura". "Les institucions treballem per garantir
una bona temporada i el sector s'està adaptant perquè la visita a la nostra ciutat es
desenvolupi amb total seguretat. Voldria acabar llançant un missatge: estem preparats
per reactivar la nostra economia", ha dit Hila.
Creativitat
Durant l'acte, que ha comptat amb representants de les diferents institucions, dels
sindicats, així com dels patrons de la Fundació Palma 365 i de nombrosos
representants del sector turístic, els creatius de la campanya, Carlos Núñez i Jorge
Morata, de l'empresa Mindshare, han explicat la creativitat i l'estratègia de mitjans que
se seguiran als mercats emissors.
La campanya ha estat possible gràcies a l'aportació de 300.000 euros per part de
l'Ajuntament a la Fundació Palma 365, per a rellançar la ciutat com a destinació
turística.
Mitjançant l'eslògan Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai i imatges
evocadores es vol arribar als nous perfils de viatgers postpandèmia a través de canals
com ara Youtube, Instagram, Facebook, Google, plataformes de cerca de viatges com
eDreams o Sojern, així com de les principals capçaleres de diaris britànics i alemanys.
L'objectiu és arribar al màxim d'usuaris, generar visites al nou web,
www.visitpalma.com, i reimpactar en els usuaris que han mostrat interès per Palma
com a destinació.
Navarro ha explicat que des de l'inici de la pandèmia la Fundació Palma 365 ha
treballat ferm perquè Palma torni a ser una destinació segura, amable, oberta,
cosmopolita, sostenible, i amb una àmplia oferta cultural, gastronòmica, urbana,
familiar i d'oci per a tots els visitants.
Així, Palma va decidir afrontar aquests moments tan durs de manera "optimista i
amable" i va posar en marxa diferents accions per a fer front a la nova situació. En
aquest sentit, la regidora ha destacat que un dels projectes més rellevants que es
varen posar en marxa va ser l'aplicació Platges Segures, que va permetre a tots els
banyistes conèixer el grau d'ocupació de les platges abans de desplaçar-s'hi.
A més, la Fundació va adaptar el seu Pla d'actuació a la nova situació. Un dels canvis
més importants fou la promoció de la temporada alta sense renunciar a la mitjana i la
baixa. Cal destacar que, enguany, és el segon any que se centra la promoció durant els
mesos d'estiu; l'activitat promocional va passar de ser presencial a virtual, sense deixar
de mostrar una destinació viva, cosmopolita i, sobretot, segura.
"Compartir, inspirar i somiar amb la destinació des de casa"; amb aquestes paraules
Navarro ha definit el missatge que Palma ha volgut traslladar des de l'inici de la
pandèmia.
Nou disseny del web
El gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, per la seva banda, ha detallat les
millores del nou web turístic www.visitpalma.com. Homar ha explicat que aquest és
fruit d'un llarg procés de reflexió que visibilitza la destinació al nivell de posicionament
en la mentalitat que el consumidor ja té de la ciutat a l'offline. A més, el perfil
d'Instagram passionforpalma_ hi tindrà una important presència, ja que permetrà
apropar la ciutat a turistes i residents i serà una font més d'interacció.
Entre d'altres millores el nou web s'ha transformat en responsive; s'adapta a tots els
dispositius, i també en transaccional. En aquest sentit, s'hi ha fet una gran millora pel
que fa a imatge, disseny, quantitat i qualitat de continguts, així com a interacció amb
l'usuari; permet explorar experiències a Palma i organitzar millor el viatge per part de
l'usuari, amb tot el que hi pot fer.
Data darrera modificació: 6 de març de 2023