Publicador de continguts


El Consell d'Administració d'EMAYA acorda amortitzar 5 places de cap atenent criteris de racionalització empresarial


23 de setembre de 2011


Aquesta decisió s'emmarca en un procés d'organització interna de la companyia encaminat a vetllar per la seva viabilitat futura

Palma, 23 setembre 2011.- El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram (EMAYA SA), reunit ahir a la tarda en sessió ordinària, va acordar, a proposta de la Direcció, l'amortització dels càrrecs de coordinador de Personal i coordinador de l'Àrea de Medi Ambient així com també de les places de cap de Tallers, Comunicació i Centre Natura.


El Consell d'Administració d'EMAYA va adoptar aquest acord atenent la necessitat urgent de racionalitzar els recursos humans, econòmics i materials amb el propòsit de vetllar per la viabilitat futura de la companyia.


Aquesta mesura s'engloba dins del procés de reorganització i optimització dels recursos impulsat per la nova Direcció d'EMAYA atenent als criteris estalvi, austeritat i gestió responsable recomanats des del nou equip de Govern a l'Ajuntament de Palma.


La Direcció d'EMAYA va argumentar la seva proposta en base a les necessitats actuals i futures d'organització empresarial per la qual cosa, en cap cas, ve determinada per causes de rendiment o compliment inadequat de les funcions. En aquest sentit, el president del Consell d'Administració d'EMAYA, Andreu Garau, es va mostrar especialment agraït per la "aportació, dedicació i servei a l'Empresa" demostrats per aquestes persones en tots aquests anys d'activitat professional.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023