Publicador de continguts


L'Ajuntament destinarà 50.000 euros a béns inventariables per a les associacions de veïns i les seves federacions


27 d’octubre de 2021

Palma, 27 d'octubre de 2021.- La Junta de Govern ha donat llum verda a la convocatòria de subvencions posada en marxa des de l'Àrea de Participació Ciutadana per tal de dotar les associacions de veïnats i les seves federacions de béns inventariables a l'exercici 2021.

Es destinaran 50.000 euros per a adquirir béns considerats inventariables, aquells amb una vida útil superior a un any i que s'hauran de destinar, durant almenys dos anys, a les funcions per a les quals es rep la subvenció, això és, al servei de les activitats i projectes de participació ciutadana, socioeducatius i socioculturals que desenvolupi l'entitat beneficiària. Aquests béns, a més, hauran de ser adquirits entre l'1 de gener i el 31 de desembre d'enguany i la quantitat màxima de subvenció és de 3.000 euros.

Aquesta convocatòria respon a les preocupacions i necessitats de les entitats de Palma, que en aquest darrer període han fet un gran esforç per a continuar construint comunitat.

Segons ha destacat el regidor de Participació Ciutadana i Govern Interior, Alberto Jarabo, "ara és moment de fer balanç i mirar cap al futur amb l'objectiu de millorar el suport públic al funcionament i activitats de les associacions". L'Àrea de Participació preveu destinar cada any 50.000 euros a la compra de béns inventariables, que se sumarien a la convocatòria de 2.100.00 euros per a associacions de veïnals de Palma i les seves federacions per al període 2022-2024. Jarabo ha afegit que "és una nova eina que ajudarà a les entitats veïnals a millorar i a renovar els seus espais de feina. Per a posar uns exemples que ens han fet arribar, aquesta ajuda pot anar destinada a la compra d'equips informàtics, prioritzant l'adaptació de les entitats a l'Administració electrònica, o a la renovació del mobiliari."

El pròxim dissabte 30 d'octubre es publicarà la convocatòria al BOIB i es podran consultar les bases al web de l'Ajuntament. El període de presentació comença el 31 d'octubre i finalitza el 29 de novembre. Les entitats han de presentar la sol·licitud telemàticament, a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Palma o el Registre electrònic.

Data darrera modificació: 20 de desembre de 2022